A tegnapi blogbejegyzéssel kapcsolatban kaptam egy szenzációsan jó történetet Pelejtei Andrástól (ongyogyitolap.shp.hu), amit most szeretnék is megosztani Önnel:

"Egyszer készítettek egy felmérést,
olyan önkéntesek közt, akik magukat szerencsésnek, illetve szerencsétlennek tartották.
 
Lettek az útra, egy nagyobb értékű pénzt és az önként jelentkezőknek végig kellett menni az úton.
 
Érdekesség: azok akik szerencsésnek tartották magukat, észrevették a pénzt.
 
AKik szerencsétlen embereknek tartották magukat, NEM vették észre a pénzt."

Köszönöm a sztorit, nekem nagyon tetszik.

Ön vajon észreveszi-e a pénzt?

Augusztus 19-ig lehet még jelentkezni a honlap olimpiára.

shp.hu/olimpia

Ha önnek is van hasonló, érdekes, tanulságos sztorija, ne fogja vissza magát, küldje el nekem bátran és kiteszem ide a blogra hogy mások is tanulhassanak belőle.
.
 

 

Címkék: szerencse pénz olimpia honlap

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapolimpia.blog.hu/api/trackback/id/tr39616760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ötletgazda (törölt) · http://otletgazda-bt.5mp.eu 2008.08.19. 19:58:51

Pár éve karácsony előtt meglehetősen barátságtalan idő volt. Arany vasárnap este 7-kor még mindig a lakótelepen róttam a lépcsőházakat, és szórólapot terjesztettem. Nem nagyon volt könnyű elhitetni az emberekkel a kaputelefonban, hogy szórólapot hoztam. Aranyvasárnap. Este 7-kor. Süvítő szélben. Aha, szórólap...

Egyszer csak valamit felém fújt a szél az utcán. Csak reflexből ráléptem. Egy ötszázas volt. Megjött a Jézuska - gondoltam...

ll.Károly 2008.08.19. 23:18:11

Tesztelik a peszimitsa és az optimista gyereket
Egy üres szoba közepén elhelyeznek egy kupac lócitromot.
Beengedik a pesszimista gyereket, látván a kupacot legyint vissza fordul a csak egy kupac lócitrom.

Sorra kerül az optimista gyerek meglátva a kupacot így kiált: Nini egy adag lócitrom itt egy póninak is kell lennie valahol!
süti beállítások módosítása