Jobb lett, mint gondoltam

 2008.09.16. 18:28

Ülök a  monitor előtt és olvasgatom a véleményeket. Mindegyiket megnézem és azt látom, hogy ez a második versenyszám valóban jobb lett, mint gondoltam.

Néhányan rendesen nekilendültek és írják a véleményeket. De nem ám csak annyit, hogy "szép honlap" vagy "jó honlap", hanem valóban le is írják, hogy mit gondolnak az adott honlapról. 

Sok esetben olvasok olyan szakvéleményeket, amelyekért marketing szakemberek kemény pénzeket kérnének.

Igaz, így hogy nem elég szavazni, hanem véleményt is kell írni, kevesebben vesznek részt a játékban, de a véleményeik sok esetben annyira jók, annyira segítőkészek, hogy messze többet érnek, mint akár 100-200 új látogató a honlapon.

És ez még csak az első nap volt....

Remélem így fog továbbmenni péntekig. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapolimpia.blog.hu/api/trackback/id/tr26666553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

holnapra · http://www.holnap.shp.hu 2008.09.19. 16:36:25

Csaba első 3 bekezdését nem másolom ide, pedig szóról szóra illik ide. Vegye bárki úgy, hogy én (is) írtam!
Természetesen nem tudom, mi lesz a verseny eredménye, de hogy én már nyertem, az tuti!
Kaptam olyan véleményeket, melyeket okvetlenül komolyan kell vennem! Komolyan is veszem őket, köszönöm.

Egyúttal mindenkinek köszönöm a honlapom megnézését, véleményét. Van közöttük természetesen jó pár, amelyikkel nem értek egyet, de nem tudom megvitatni a véleményezővel, mert - ritka kivétellel - nem írtak nevet, elérhetőséget. Kár.

A következő olimpiák reményeim szerint már kategóriákra lesznek bontva, és akkor még többet nyerhetünk!

Vajthó Gábor (holnap.shp.hu)

csigahugi 2008.09.19. 19:46:28

Jó kis mulatság volt!
2 napig szinte folyamatosan "kritizáltam".
Nagyon komolyan vettem a dolgot. :)
Megdöbbenve láttam, hogy mennyi érdekes, értékes és ezek mellett javításra szoruló oldal lett benevezve.
A győzteseknek gratulálok!

holnapra · http://www.holnap.shp.hu 2008.09.20. 17:41:18

Vidáman (hiszen sikeresen szerepelt a honlapom) üdvözlök mindenkit!

Néhány dolgot muszáj közzétennem, hátha ennek hatására még többen leszünk a következő versenyszám indulói között:

- Az olimpia ideje alatt a honlapomra 3171-szer kattintottak összesen, az olimpián 120-an. Teljesen nyilvánvaló, hogy akik az olimpián nézték meg, továbbajánlották!

- 48 új feliratkozó mostanáig a hírleveleimre.

A vélemények közül csak egyet adok közzé, a számomra legkedvesebbet:

"Ez a nagypapám honlapja! Én is segítettem neki! Nekem is csinál majd!
Dani."

Hát nem megérte? Naná, hogy készítek Neki!

Találkozunk a következő versenyszámon, üdv: Vajthó Gábor (holnap.shp.hu)

süti beállítások módosítása