Mentem az utcán és láttam, hogy ott hever a földön egy húszezres. Elgondolkodtam rajta, hogy lehajoljak-e érte. Megéri? Á, inkább otthagyom, minek az nekem.

Na persze, biztos nem hajoltam volna le érte. Persze, hogy lehajoltam volna, mert hülye azért nem vagyok. :)

És most leraktam az utcára több százezer forintot. Csak fel kell venni. Utca, házszám később... :)

Viccet félretéve, olimpiázzunk. Ne menjünk Pekingbe, maradjunk itthon és versenyeztessük meg a honlapokat.

Kié a legszebb? Mutassa meg a nagyvilágnak a honlapját és gyűjtse a szavazatokat.

De mi köze ennek az utcára letett pénzhez?

Ön csak benevez és mi küldjük a látogatókat. Nekik ugye szavazás előtt el kell dönteniük melyik honlap tetszik leginkább  és ezért meg kell látogassák a honlapokat.

Innentől csak Önön múlik, hogy a látogató, aki a honlapjára érkezik mihez kezd az ott található információkkal.

Ha pedig az Ön honlapja kapja a legtöbb szavazatot, akkor még le sem kell hajolnia a pénzért. Az első hat helyezettet bőségesen elhalmozzuk ajándékokkal.

Nevezés és részletek itt:

http://www.shp.hu/olimpia

 

Címkék: olimpia honlap shp

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapolimpia.blog.hu/api/trackback/id/tr85615385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vevica 2008.08.14. 17:38:52

Ezt az agyament versenyt! Kit érdekel, hogy kinek tetszik és kinek nem! Úgy sem tetszhet mindenkinek. Különben is! A drága Csatlós Úr nem azt súlykolta belénk, hogy a tartalom a lényeg? Jaj mán! Hova kerültem?

Vevica 2008.08.14. 18:05:45

Na gyerekek! Akkor vizsgáljuk meg Csatlós Úr shp weboldalát! :) Nem értem a verseny kedvéért mért nem cicomázta ki, hogy lássunk egy példát!? Vajon így tízes skálán szépség szempontjából mennyit ér? Én kérek okító hírlevelet a cicoma témáról! :)

czditta · http://www.thomasjeans.hu 2008.08.14. 19:00:00

Meleg van Vevica, rossz a kedved. Szerintem nagyon jó ötlet ez is, én biztos, hogy benevezek :-)

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.08.15. 04:06:31

Vevica, ez egy játék, hogy kicsit feldobjuk a hangulatot. :)

holnapra · http://www.holnap.shp.hu 2008.08.15. 10:44:06

Vevicának egy dologban majdnem igaza van! Valóban nem kell, hogy mindenkinek a szépérzéke olyan legyen, mint az enyém, de azért az sem, hogy mindenki szerint ronda legyen a honlapom.
Ez a "verseny" nekem tetszik. Minimum annyit nyerek vele, hogy többen látogatnak el a honlapomra - www.holnap.shp.hu - (végül is ezért készítettem!).

Vevica 2008.08.15. 10:47:34

OK! Sok sikert mindenkinek! Érezzétek jól magatok!

Vevica 2008.08.15. 12:00:25

Bocsi ha elrontottam valamit! Én nem szeretnék bántani senkit csak csalódtam egy kicsit :( Csatlós Úr tudományában! Mindíg olyan okostojásnak gondoltam, de most ... szerintem öngólt rúg saját magának!
Csatlós Úr tudja a legjobban, hogy a pénztermelő weboldalak kilométerre állnak a szépségtől még is meghírdeti ezt a versenyt. Mondja már meg valaki mi a szépsége egy hasznos tartalommal információkkal segítségnyújtással stb. megtömött weboldalnak? Ha most az emberek e miatt a verseny miatt elkezdik szépítgetni a weboldalukat utánna megnézhetik saját magukat magukat, idővel pedig Csatlós Úr megvizsgálhatja nagyítóval a forgalmát!!! A másik pedig az, hogy nekem nem ér meg még 5000 látogatót sem, ha csak egy a weboldalam rossz hírét kellti, csak azért mert nem szép neki. Sajnálom skacok, de ez a játék nekem nem fér bele az üzletembe! De ne legyetek szomorúak, sőt én is csak mosolyogni tudok ezen a balga játékon - meg magamon, ahogy ide csődítem a drága Csatlós Úrnak a jó népet! De egyszer még úgy is leverem rajta! Szóval! Én inkább a cicoma hírlevelekre jelentkezem még mindíg!:) Valaki mostmár szánjon meg! :)

holnapra · http://www.holnap.shp.hu 2008.08.15. 13:31:01

Én azt olvastam, hogy ez a "verseny" az 1. versenyszám. Meg lennék lepve, ha nem lenne 2. is, mondjuk azzal a címmel, hogy "a legjobb üzleti honlap". 5000 látogatónak akkor is örülnék, ha rossz híremet kelti a szépség hiánya miatt, de közben ügyfelemmé válik egy részük.

WiPiros · http://egeszsegmester.com 2008.08.15. 22:51:30

Ez a verseny csakazértis jó mert tökmindegy, hogy szép vagy tartalmas a lap, ez úgyis egyéni izlés és elvárás kérdése.
Persze, azért én sem a rózsaszín hátterű marketinges lapokra gondolok.
De a verseny közben látogatókat kapsz.
Ennyi.

jéfő 2008.08.16. 07:28:42

Na, jó reggel! Szerintem csak nyerhetünk vele. Csaba sokkal többet tud, mint a sok birka "internet GURU", akik nem győzik egymást dícsérgetni, közben meg csak a "most vedd meg, mert soha többé nem adom el" hülyeséggel, meg a "csak most tized áron a tiéd lehet" vacakkal etenek. (név nélkül mellesleg úgy is, hogy egy éve töröltettem magam a főguru úr adatbázisából - mert tréningen részt vevőkkel dolgoztatta ki a saját megrendelését - ettől kezdve pedig már SPAM)

Százszor inkább egy ilyen (vagy hasonló) verseny - figyelem felkeltés, mint egy maszlagetetősledugomatorkodondemostazonnal típusú agyament kampány. Hiszen ez értünk (is) van.

Csaba hajrá!

Egészségóvó 2008.08.16. 12:34:45

A verseny egy játék. A lényeg, hogy sokan megnézzék a honlapot! Ezzel mindenki nyer.

Meg azzal, hogy minden nap sétál 30 percet az egészsége érdekében.


www.egeszsegovo.hu

Cybernagyi · http://keresooptimalizalas.shp.hu 2008.08.18. 13:30:02

Még a szépséghez, mint fogalomhoz hozzáfűzném, hogy "szép az, ami érdek nélkül tetszik" (Kant).

Meg hogy a szépség igencsak relatív fogalom... Mert gyönyörű a Mátyás templom is - tele aranyozással és freskókkal - de lélegzetelállító pl. a karcsai református tempom, ahol "csak" csodálatos letisztult formák és kőfaragások vannak...

Kíváncsi vagyok, hogy mit jelent a szép az SHP-s honlapok körében. Izgatottan várom az eredményt...

DreamPage.hu · http://www.dreampage.hu 2008.08.19. 09:21:54

Sziasztok!

Nos. Elolvasgattam a fentebb írt kommenteket és Vevica nézőpontja kicsit elszomorított. De ez minden üzlettel, kampánnyal, ötlettel így van az üzleti életben. Valakinek tetszik, valaki haszontalannak tartja, valaki közömbös iránta. Nem is lenne érdekes, ha mindenki egyformán látna dolgokat.

Hogy valójában miért is pozitív ez a kezdeményezés ?
1. Fentebb elhangzott, hogy látogatottságot hoz. (Ez nagyon jó szempont.)

Amik viszont még kimaradtak és talán senki nem gondolna rá.
1. Lassan 200 honlap nevezett be. Ezeket az oldalakat mind megtekinthetitek és tanulhattok egymástól különböző praktikákat.
2. Blogolhattok egymással, ezáltal kapcsolatépítés is kialakulhat, ha egy kicsit ügyesek vagytok. ;)

Most hirtelen ennyi jutott eszembe.

Sziasztok!
Földi Norbert
www.shp.hu

zranora (törölt) · http://csoda-alga.shp.hu 2008.08.19. 16:45:35

Az esélytelenek nyugalmával neveztem be, mert a gyönyörű shp-s kavicsos fejlécet leszámítva nem kimondottan az esztétikumra utaztam a honlapom készítésénél. Vannak rajta egysejtűk, van rajt' egy kis szex és sport, de a legnagyobb jóindulattal sem tekintem a "gyermekem" különösebben szépnek. (Azt hiszem, elég objektív anya leszek...)

De ettől még ez haláli jópofa ötlet, és speciel én már attól is odavagyok, hogy a Google kis olimpiás rajzocskákkal szórakoztat nap-mint-nap, hát még egy ilyen tök aranyos ötlet. Aktuális, kedves, szellemes - és azt gondolom, hogy akár "lassú víz partot mos", akár "sok kicsi sokra megy" elven - bőven meghozza az eredményét.

És már most biztos vagyok benne, hogy lesz mit ellesnem másoktól... :)

Sok puszi!

Terjéki Nóra
cselekedjmost.com

cegiranytu · http://www.cegiranytu.hu/ 2008.08.20. 02:06:49

Szia CSaba!
Nagyon profi dolog ez a honlap olimpia. Gratulálok! Mindenki csak nyerhet vele.
A szépség és a hatékony értékesítés kéz a kézben jár. Nincs itt semmi ellentmondás.

bebai 2008.08.20. 10:41:08

Sziasztok!
Nagy ötlet ez az olimpia! Mennyi gyönyörű honlap! Most kaptam kedvet ahhoz, hogy nekem is legyen egy shp.hu-s lapom.
sok sikert minden részt vevőnek!

Lari 2008.08.20. 12:09:01

Sziasztok!
Egyetértek F. Norbival. Jó, ha nő a látogatottság, vagy ha ismerkednek az emberek és tapasztalatot cserélnek.
Kedves Zranora, én is várom minden nap a Google új olimpiás rajzait. Esetleg Csabáék is dídszíthetnék valamivel a saját shp oldalt... Hm?
Tud valaki segíteni, hol szerepelt az, hogy szavazni csak az tud, aki készít egy honlapot? Mert mintha a "regisztrálj" mellett ez nem lett volna meghírdetve. Vagy szerepelt valahol az, hogy tulajdonképpen ez egy házi bajnokság az shp-oldal tulajdosok között?
További jó versenyzést Mindenkinek!
Üdv.

cegiranytu · http://www.cegiranytu.hu/ 2008.08.21. 13:11:07

Azért lehet, hogy nem ártott volna egy szakmai zsűri is. Az össznépi szavazásnak ugyanis az a hátránya, hogy nem a legszebb fog győzni, hanem az aki a legtöbb szavazót ide tudja hajtani. Főleg, ha még ajándékokkal is kecsegtetik őket. A népi szavazás inkább egy közönség díjban kellett volna megtestesüljön.

Ötletgazda (törölt) · http://otletgazda-bt.5mp.eu 2008.08.22. 09:35:36

Mindig vannak olyan emberek, akiknek semmi nem tetszik. Nélkülük ez a világ valahogy kiegyensúlyozottabb, és békésebb lenne.
Volt egyszer egy dél-amerikai diktátor, aki összecsődítette az országában "tevékenykedő" koldusokat, akik csak lehangoló látványt, betegséget, fertőzést, és kéregetők hadát adták az országának. Azt ígérte nekik, hogy elviteti őket egy csodálatos szigetre, ami csak az övék lesz, és ahol semmit nem kell majd tenniük, minden az ölükbe hullik. Özönlöttek is a koldusok, nemsokára el is indult a hajó. Kis idő múlva a legénység egy emberként ugrott a vízbe, és... BUMM! a hajó felrobbant.
Ma már sokkal "civilizáltabb" világot élünk. Mindenkinek, aki a "minden jónak lerontója", lehet szava, elronthat, belekontárkodhat bármibe. Ők azok, akik semmilyen módon nem képesek meglátni valamiben a SZÉPET!
Nem értem, miért gondolják egyesek, hogy ami egyszerű, ami cirádáktól mentes, az nem lehet szép...
Szerintem az ötlet jó, a rosszakarók pedig ide is összegyűltek, hogy beleüssék randa orrukat abba, ami tulajdonképpen nem is nekik való, hiszen:
ŐK SOSEM FOGJÁK TUDNI MEGLÁTNI SEMMIBEN A SZÉPET.
NA csákány.

pesti (törölt) 2008.08.22. 17:00:07

Sajnos ismét baj van. Valaki, vagy valami megváltoztatta a sablonunkat és nem tudjuk visszavállítani.
Az 1/13. Család-ot használtuk, de nem az jelenik meg. SOS
A félreértések elkerülése végett megjegyzem, hogy tét nélkülindultunk, mert korlátlan idejü és díjmentes "előfizetésünk" van.
Szóval a dicsőség miatt. Ha esetleg nyernénk valamit amúgy is lemondanánk valaki javára. 8virag.shp.hu
Üdv.

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.08.22. 17:28:20

Szerintem nincs semmi gond a sablonnal. Most is az 1/13. Család van beállítva, és az is jelenik meg az egyedi fejléccel.

pesti (törölt) 2008.08.22. 20:43:05

Kedves Csaba bácsi!
Köszönjük a segítséget. A hiba a mi "készülékünkben" volt, mert egy blockquote -t elfelejtettünk lezárni.
Virág. 8virag.shp.hu

DermiszKozmetika · http://www.dermiszkozmetika.hu 2008.08.23. 02:03:07

- szó szerint lemásolni…?

Nagyon tetszik nekem is ez a HonlapOlimpia!
Miután én is beneveztem és átnéztem az oldalakat egy kicsit elrontotta a kedvemet amikor az egyik honlapon felfedeztem szépségszalonunk egyedi szövegét szintén az "Ajándékutalvány" menüpont alatt.

Egy teljes oldalt szó szerint lemásolt a kedves kolleganő...! (A többi "apróbb" másolást nem is említem)
Azért is bosszant a dolog, mert két kedves munkatársammal hosszú ideig dolgoztunk azon, hogy egyedi legyen a szöveg. Megdöbbentő volt más oldalán ezt visszalátni.

Ha ez a két honlap egymás mellé kerülne, mindenki sejtené melyik az eredeti…. de hát csak sejtené….

Mit lehet ilyen esetben tenni, érdekelne a véleményetek?
Hajrá mindenkinek!
Gyöngyi

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.08.23. 02:54:59

Szerintem mindenképp fel kellene venni a kapcsolatot a másik honlap tulajdonosával és megbeszélni, hogy ez így nem igazán fair.

Neki azért is rossz ez, mert a Google kitilthatja azokat a honlapokat, amin egy másik honlapról másolt szöveg van.

Lari 2008.08.23. 22:39:51

Kedves Dermisz-Koléganők!
Kedves Gyöngyi!

Megértem csodálkozásukat. Valóban pofátlan a másolás Dunakeszin dolgozó szaktársunk oldalán.
Egyetértek Csatlós Csabával. A minimum, hogy egy kellemetlen emailt vagy telefonhívást meghallgasson!

Munkájukhoz, szalonjukhoz további sikereket kívánok:
Lari

DermiszKozmetika · http://www.dermiszkozmetika.hu 2008.08.23. 23:13:51

Csaba, honnan tudja a google melyik az eredeti szöveg? Időérzékelő keresőrobotok, vagy mi?
Gyöngyi

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.08.23. 23:38:32

Talál egy szöveget valamelyik honlapon, az az első. Ha ugyanazt megtalálja egy másik honlapon két hét múlva, az a második.
süti beállítások módosítása