Szép volt fiúk / lányok

 2008.08.25. 01:12

Hát ez a hajrázás nem semmi volt.

A mai nap nagy részét itt töltöttem a gép előtt és figyeltem hogy zajlanak az események.

Mindenki nagyon belehúzott. A statisztikát feltettem a honlapolimpia oldalára.

Csak az utolsó napon majdnem 900 szavazat érkezett. És figyelembe véve azt, hogy ez augusztus utolsó vasárnapja...hát nem kevés.

Gratulálok a győzteseknek!

Mindenkit értesítettem e-mailben aki nyert.

A nézők tárgynyereményeit is kisorsoltam, segítségül hívva a számítógép véletlenszám generátorát. A nyerteseket szintén értesítettem e-mailben és a honlapolimia oldalra is feltettem a nevüket.

Azt hiszem mindent megcsináltam, amit kellett. Most megyek aludni, mert csúszok le a székről. :)

A honlapolimpia nem ért véget! Jövő hónapban új versennyel, új izgalmakkal, új látogatókkal kedveskedünk az ügyfeleinknek.

Micsoda? Önnek még nincs nálunk honlapja? Kattintson ide gyorsan és varázsoljon egyet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapolimpia.blog.hu/api/trackback/id/tr83631250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DermiszKozmetika · http://www.dermiszkozmetika.hu 2008.08.25. 14:48:24

Gratulálok a győzteseknek, különösen az első helyezettnek Szildinek, hogy szinte már az első perctől kezdve végig stabilan tartotta is magát.
A szavazatokat látva ez nem volt véletlen. Különösen szép munkádhoz nagyon sok sikert kívánok!
Vörös Gyöngyi
www.dermiszkozmetika.hu

bachviragterapeuta 2008.08.25. 16:21:57

Kedves Gyöngyi!
Köszönöm az elismerő szavakat, nagyon jól esnek! Hálás vagyok mindenkinek, aki az oldalamra szavazott és drukkolt nekem! Nélkületek nem nyehettem volna...hiszen én csak teszem tiszta szívből a dolgomat, nap, mint nap...szeretettel, Szildi
süti beállítások módosítása